"God morgon"

Har varit uppe ett bra tag men har inte haft tiden att skriva, har bland annat käkat frukost & varit ute med hunden, och sist men inte minst kollat på Top Model.

Har ju skrivit förut att min katt gärna hoppar ut från balkongen & har varit ute under nätterna några gånger,
nu får hon inte vara ute på tre dagar, eller två dagar kvar nu, håller på med avmaskning på henne och hunden nu, och då är det bäst att ha henne inne, MEN, jag tror vi kommer få kattungar snart, för igår när jag stog ute på balkongen så såg jag grannens katt ufsa omkring här utanför och "leta" efter någonting, jag tror nog att katten har gått och blivit kär haha.

nog om det,
är hon dräktig (heter det så?) så lär jag ju få märka det om ca 8 veckor, för som det är nu så är hon bara extremt lugn och ganska spänd över magen.



Hörs senare,


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?