Här har det inte hänt så mkt.

Har mest tagit det lugnt, varit och handlat, käkat, kollat film, duschat, kollat Wallander på TV och inget mer, typ. min dag kortfattad.

Näe men ska jag vara helt ärlig så har jag helt och hållet glömt av att skriva, och nu är klockan såpass mkt så jag ska nana eftersom det är skola imorgon som gäller, vilket som faktiskt ska bli skönt.
Har fått en hel del kommentarer under dom senaste dagarna, men ska väl ta och svara på alla kommentarer imorgon, för som sagt så ska jag lägga mig nu.



hörs imorgon helt enkelt,


Take Care,
Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; man måste vara ärlig ibland! ^^ oj men tack! :] händer annars idag då?

Datum: 2010-04-12 Tid: 07:11:58
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
E.K - Mamma till Alicia

sv: hehe okej, Jag vet ungefär vad som ska vara i korvgrytan, Johanna pratade med mig samtidigt som hon handlade till maten :) men tror inte att all den paprikan är så uppskattad av Alicia, men jag tänkte prova den nån dag :)

Datum: 2010-04-12 Tid: 09:40:45
URL: http://eekk.blogg.se/
Anonym

Kjempstilig design du har! :D



Ha en fortsatt fin dag!^^



- TraN // TTHN

Datum: 2010-04-12 Tid: 17:43:52




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?