Hemma nu,

Vilket innebär att jag inte kommer ha skola på 10 dagar, fruktansvärt skönt!

Senare idag så hade jag faktiskt tänkt att ladda upp mitt första åsiktsinlägg, kände att det kanske är dags nu,
hade faktiskt planerna på att skriva om det i min gamla blogg innan jag lösenskyddade den, men så blev det inte, så senare idag kommer det upp här.
Ni som är intresserade av vad det kan vara kan ju hålla utkik här iaf. :)

Tänkte att jag skulle läsa igenom alla inlägg på BL nu, och sedan sätta mig ner och spela lite Super Mario på Wii,
Hörs senare,



Take Care,


Nyopererad / Näsplastikbloggen

Haha, jag förstår. Jag hoppas att det löser sig med sömnen så småningom iaf.



Vad kul att du tyckte bloggen var intressant. Det är ganska många som har hört av sig och sagt att den är ett bra stöd när de gör lite research, så jag känner att det verkligen var ett bra beslut att börja blogga om operationen.



Men jag ser definitivt att du inte behöver fixa till något, men ibland kan det ju ändå vara intressant att läsa som sagt, haha.



Jag ska titta in senare och se vad det var för åsikt du hade! Spännande XD

Datum: 2010-04-01 Tid: 18:17:59
URL: http://nasoperation.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?