Fredag,

Nu ska jag jävlarimej komma igång med städning på allvar! Har ju bara blivit halvklar på dagarna, men det är la ändå ganska bra för det är inte sååå mkt som behövs göras iaf. :) När jag är klar med städningen så funderar jag på att jobba lite och tjäna extra cash, det vore nice iaf.

Börjar bli riktigt trött på våra grannar, dom brötar långt in på nätterna, spolar massa vatten, grejar med bilar, brummar omkring med moppar och allt möjligt, och det är alltså 50+ människor som håller på sådär, inte normalt någonstans asså! Fortsätter dom så när jag börjar skolan igen så kommer jag säga till dom, den saken är klar. Och lägger dom inte av så blir det ett lätt samtal till hyresvärdarna.


Hepp, nu ska jag se till att få någonting gjort, så jag är väl antagligen tillbaka senare,
Johanna

Jag håller med dig om din kommentar

Datum: 2010-08-13 Tid: 14:04:43
URL: http://yohhanna.blogg.se/
Alice Olsson

Sv; JJapp :) vad händer annars då ? =)

Datum: 2010-08-19 Tid: 22:20:51
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?