Hmm..

Får ta och svara på kommentarer imorgon ist. Känner att tiden idag har runnit iväg ganska rejält.
Kom in för en stund sedan efter att ha varit ute på promenix i det härliga vädret. Frisk luft är alltid efterlängtat när det är kvavt och jävligt. Och dra på trissor, min stora dator har fungerat felfritt i 9 och en halv timme nu, heeelt otroligt. Och farsan och hans ena jobbarkompis var helt fachinerade av att jag lyckades skruva ihop den helt själv. (Farsan vet hur illa isärskruvad den var eftersom han hjälpte till att skruva isär den)... Jag kan om jag vill, höhö!

Imorgon ska jag upp tidigt och tvätta, och senare på kvällen kommer första personen för att kika på kattungarna, så får väl se hur det går, men ingen kan motstå sådana extrema charmtroll! :) Dom börjar dessutom bli så gott som rumsrena, stort + på mina små troll.

Nu ska jag lägga mig och kika film & nana.


Hörs imorgon,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?