Huua!

Min stora dator har fungerat felfritt sedan jag satte ihop den, känns bra :) Men jag vågar inte tro för mkt eftersom rätt som det är så kan den slockna. Den lille datorn har jag tömt fullständigt och efter det stängde jag av den och startade upp den igen, sedan tryckte jag in två knappar precis när "Acer" kommer upp, vilket gjorde att jag kunde välja att starta som vanligt eller göra en "formatering", alltså göra så den blir som den var precis när den kom ut från fabrik, så nu är även den helt intakt :) Det är trotsallt lite framsteg mitt i allt oflyt.

Här åskar och dundrar det som fan för andra gången idag,.. Det regnar men är helt vindstilla.
Hoppas på att det slutar snart... Är så förbannat typiskt att jag har blivit åskrädd helt plötsligt, men kanske inte så konstigt med tanke på vad som hände förra året. Hua!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?