Jobbigaste bussresan på länge!

Kass uppdate, men skolan har iaf kommit igång, vilket är nice!

Förrförra veckan eller något så tömde jag min stora laptop på alla bilder och filer som fanns i den, slängde in allt i mobilen eftersom den har stort minne, har inte tänkt mer på det, men idag när jag satt på bussen och lyssnade på musik så kommer musik som jag inte lagt in i mobilen... Jag tittade på telefonen och just då kom "w.a.s.p - fuck like a beast" och albumsomslaget var ju inte vad jag räknat med... Det var en bild på Henkes bror Lasse, som stod i en ståtlig pose, OM jag garva. Sedan satt jag fridfullt och lyssnade igenom låtarna en efter en, så hör jag helt plötsligt massa prat...
"Men du får inte stoppa upp räkorna i rooompan Petäääär"

Eller
- Vi sitter här och tar en öööl.
- PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT
- Sen går vi upp mot pluto sen efteråt.
- Dä ä bra Petär, ja kommer snart, vi syns snart PetÄr.
- Jajjemän, vi hörs,
- Hejdå hejdå Petär hejdåhejdå HEEEJDÅÅÅ Petär hejdå hejdå
- *förvirrat* aahh... Hejdå... hejdå...

Folk måste tro att jag är sjuk i huvudet som sitter och garvar för mig själv, HAHA!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?