Kan slå vad om en sak,

Vågar nästan till 100% säga att det kommer bli bra väder när skolan börjar igen, för den oturen har man fan alltid, så jävla typiskt! Fast det är samtidigt lite småmysigt med dåligt väder med, + att man inte behöver ha dåligt samvete för att man är inne och städar ist för att vara ute, så idag blir en inomhusfixardag.

Har varit ute och gått en jävla runda för en stund sedan, hade inget bättre för mig så jag kopplade hunden och traskade på, men sedan började det regna som satan, så jag fick vända och gå hem igen, men lite över en timme gick jag iaf.

Hepp, nu ska jag börja med städningen så här har jag inte tid att sitta mer,
Hörs sedan.

PUSS!
sannah

Bara bra med mig också=)

Datum: 2010-08-11 Tid: 14:41:18
URL: http://saanzil.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?