Lördag,

Här suger uppdaten, jag vet, men har inte orkat eller haft lust att skriva faktiskt. Sedan är det även mitt egna val om jag vill skriva eller inte. Sedan är det ganska drygt att skriva inlägg när datorn fuckar ur lite hur som helst, tror nog att en del kan hålla med iaf.

Henke kommer la hem senare ikväll skulle jag tro, och jag är uttråkad så in i helvete, så ska la passa på att städa när jag ändå är ensam hemma och inte har någon som springer runt höhö. Nää men allvarligt, jag vill faktiskt att Henke ska komma hem!

Farsan är iväg hos sin syster och hennes barn, mina kusiner, så att åka hem till farsan hade inte heller förbättrat situationen.

Kanske ska kolla på hus i veckan, hoppas det iaf, för jag vill inte bo här mer, inte Henke heller. Jag trivs bra som satan med lägenheten vi har nu, men jag trivs inte med klimateriekossorna som bor runt omkring.

Hepp, åter till städandet, men nu fick ni iaf en liten uppdate.


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?