Måndag,

Här händer inte alls mkt för tillfället, håller på att städa och plocka lite granna, har även grejat lite med mina växter, vattnat och duschat dom o.s.v, intressant eller? Henke var på en kurs idag angående arbete på väg, så snart ska väl dom börja arbeta lååångt bort, vilket kommer resultera i att han kommer vara borta 4 dagar i veckan, :( Men jag ska nog överleva. Och så får vi ju hoppas på att det kommer gå bättre för mig med väckarklockan denna terminen höhö.

Kattungarna har blivit helt tokiga, jag kan inte stå och diska utan att dom klättrar på mina ben, ONT! Jag kan nog inte ens räkna rivmärkena på mina ben på två händer, isch! Tur nog så ligger dom och nanar nu så jag kan städa ostört.


Hörs senare, för nu måste jag fortsätta med det jag påbörjat.



So long,
Cissi

Hehe okej, städa behöver jagverkligen göra! :O

Datum: 2010-08-09 Tid: 15:45:06
URL: http://ceciliav.com
Cissi

Ja det är så sant! :)

Datum: 2010-08-09 Tid: 16:26:51
URL: http://ceciliav.com




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?