Horförkylning.

Jag har nu bestämt för att skippa den där skitkalendern då jag inte har tid till någonting knappt.
Nu har jag inte varit i skolan på över en vecka, dels för att jag varit ledig, och sedan åkte på en jävla skitförkylning i söndags, så mitt tidsfördriv är att räkna nysar tills jag kvävs i dom.. Typ.
Helgen förövrigt bestod av flyttande, jäkligt jobbigt men har ÄNTLIGEN kommit iordning trots att energin ligger på bott just nu.
Uppdateringen ska jag återigen skärpa till men nu är det time för att sluta babbla. Ska passa på att nysa ut till köket och fixa iordning lite kaffe, uuh!

Bjuder på flumbilder från helgen.






HAHA!
Tänk Henke som alltid VÄGRAR vara med på bild, men i fredags kväll så var det andra bullar höhö.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?