TISDAG.

Har Danko Jones på högsta volym och har precis skottat balkongen, är dock inte klar men snön sitter ju som aset i golvet så det får duga sålänge. Nu har man äntligen jullov oxå, skippar att gå imorgon. Igår var nog den mest meningslösa dagen på länge tror jag, kom till skolan vid 8:00 och hade inte lektion innan 14:30, men fick mkt gjort iaf. Svenskan & religionen som oroat mig hela förra veckan lyckades jag göra klart inom loppet av två timmar igår, svenskan var att läsa ut en bok och svara på olika saker angående den, och i religionen skulle jag skriva mellan 650-900 ord om spiritism, men fick allt klart och kunde lämna in det, kändes jävligt bra faktiskt.

Henke och Damien kom hem för ett tag sedan och jag ska väl fortsätta med mitt tre kronormaraton, någon som kommer ihåg den serien? Den gick på 90-talet och redan då var jag galen i det. "Bara" 130 timmar långt sammanlagt, så jag har att göra ;). Skriver nog senare.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?