Wake up!

Open your eyes!
En del människor är jävligt svåra att förstå sig på, men vissa vill man inte ens försöka sig på att förstå. Skulle vissa människor bara öppna upp ögonen, komma till verkligheten och inse det som är sanning och inte leva i sina lögner så skulle ett antal problem minska, synd nog så är vissa för rädda för sanningen... Det bästa vore la kanske att tänka tillbaka på varför ingenting blev som det borde, varför det blev katastrof av någonting som vanligtvis skulle ha varit bra. Ödsla inte energi på att hålla på och kommentera, för detta är min blogg där jag har rätt till att skriva precis vad jag känner och vet, inte för att folk ska tro sig veta saker och ting de inte har en blekaste aning om.



Kass uppdate för övrigt, så ja, då kan man la säga att allt är i sin vanliga ordning.
Näe men allvarligt talat, har fullt upp i skolan, arbeten mm...
Sitter i tele just nu så jag kanske skriver mer senare,


So Long SuCkers,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?