Dieseldöden,

Driven utav hämndbegär, har jag tänkt ut min karriär,
I kitteln kokar oljan het, dess doft förtäljer min hemlighet.

Jag skall förgifta vattnet först, och skratta när ni dör av törst,
Sedan sticker jag oljan i brand, så alla faller för min hand.

Dieseldöd

När dieseldagen äntligt gryr, skall jag med glädje se hur mina fiender flyr,
Och jag skall erkännas till sist, som terroristernas terrorist.

Dieseldöd

Dieseldöd dricker terpentin och dieseldöd
Dör en dieseldöd i ångor och i nöd

Men vem skall då hedra mina storverk och dåd,
Då alla förgåtts och dräpts utan nåd?
Mitt magnum opus väntar ej, och hatet brinner hett i mig
Då insikt gett mig mod till dygd, dricker jag själv min heta brygd

Dieseldöd




Öl, öl och återigen öl. Kan nog inte minnas senast jag inte satt med en bärs på kvällen.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?