Helt otroligt!

Tycker dom borde förbättra köerna till försäkringskassan. Fick sitta i över en halvtimme och vänta, sedan blev jag bara ifrånkopplad så jag fick ringa upp igen och sitta i ytterligare en halvtimme, och när jag väl kom fram så kude dom inte hjälpa mig med ärendet så jag fick ringa vidare till ett annat ställe, men som tur var så gick det iaf snabbare att komma fram där.

Btw, E.K testade en ny grej i min bloggdesign, nämligen att man kan både gilla mina inlägg och jag kan göra smileys :) hähä. Det kan man även göra när man kommenterar. Ska ta lite nya bilder på bollarna om en stund och slänga in dom i bloggen eftersom det är många som vill se hur stora dom blivit bland annat.

Ska även sätta ut lite annonser i nästa vecka.


So Long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?