Min åsikt, inte din!

Vet ni vad ett av dom värsta sakerna jag vet är?
Det tror jag nog inte, så därför tänkte jag dela med mig av det.

Någonting som irriterar mig enormt mkt och får mig att bli tokig är särskrivningar & felstavningar.
Visst att man kan råka stava fel någon gång ibland, det händer vilken människa som helst, men så finns det dom som skriver så förbannat illa och inte gör någonting åt det, ytterst irriterande!
Sedan just särskrivningar är jävligt irriterande oxå, just för att det blir fel! Ibland är det jävligt krångligt att läsa igenom en mening när det finns någon form av särskrivning. Jag tycker att om man är osäker på ett ord så kan man kolla upp det istället för att gå på sin egna känsla, för det tar inte många sekunder att göra det.
Eller oxå finns ett annat alternativ, och det är att gå i skolan som vilken annan människa som helst och lära sig lite mer. ;)




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?