Ny design,

Har lovat E.K att när min nya design så ska jag skärpa mig med uppdateringen, vilket antagligen kommer vara lättare sagt än gjort, men det lär vi ju märka.

Hur som helst så har jag varit iväg typ hela dagen, först åkte jag & Henke till Micke & Zizzi, sedan åkte vi hem, drog till pizzerian och efter det drog vi hem till Anton och dom för att bada vilket var förjävla gött faktiskt. Tur nog så skulle vi precis åka hem när det kom ett jävla oväder, men regnet är enbart mysigt när det ändå är ganska sent och man inte ska ut mer. Skitsamma, ska iaf nana nu så jag kommer upp i någorlunda tid imorgon.
Håll tummarna för mig nu att min uppdate blir bättre oxå, så jag slipper få stryk av E.K höhö.


Nattinatti,
E.K - Mamma till Alicia

hehe, Inget måste juh, men skulle vara roligt om din blogg fick leva ett litet tag till innan den dör ut helt :D

Datum: 2010-07-22 Tid: 16:30:57
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?