Oj hoppsan,

Kom faktiskt på mitt från ingenstans att jag inte länkat E.K som gör mina designer, slarvigt av mig! :O

HÄR är hennes blogg iaf för er som vill kika in :)

Har för tillfället inte ett skit att göra, men ni kan inte ana hur förbannat skönt det är! Har varit fullt upp i flera veckor och jag är helt slut och har bara väntat på ett tillfälle då jag enbart kan relaxa, vilket är perfekt just nu.
Försökte få bilder på bollarna innan, (bollarna är alltså kattungarna för er som tror jag är sjuk i huvudet) men det är ganska svårt eftersom dom vägrar vara still. Nu kan iaf ingen klaga på uppdateringen, än sålänge, höhö.

Slänger upp lite gamla bilder,


Världens sötaste, <3


Egoist,


Liiiten Hero, <3


Gucci bus leker med vattnet då hon ännu inte hade intagit sin mammaroll :D


Trubadur Trubbel & Gucci bus,


Ett år sedan, och jösses vad kort hår jag hade här.
Btw, Igga mitt sexiga utséende höhö.


Haha! Hero måste ju ha koll på läget han oxå.
Ser ni Herooooo?

Nog babblat & nog bildat, nu ska jag fortsätta att göra inte ett skit.


Take Care,
E.K - Mamma till Alicia

Hehe, Kul med lite bilder :) Jag klagar inte på uppdateringen iaf :) Duktig JessiCa :P

Datum: 2010-07-22 Tid: 19:01:47
URL: http://eekk.blogg.se/
isabella

Hur är det med dig idag sötnos? =)

Datum: 2010-07-23 Tid: 16:26:50
URL: http://bellalotta.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?