Rehab,

Kan man lugnt säga. Dessa tre dagar har sugit musten ur mig totalt.
Christian kom till oss i lördags, kvällen slutade  med en jävla massa groggar, så fick man sitta och tycka synd om sig själv söndag morgon för att sedan fortsätta drickandet till klockan 8 på måndag morgon och sedan sova i någon timme, och tro fan att man var på skiten igårkväll/inatt igen, så jag vaknade halv 8 på soffan imorse nerdränkt i öl, eftersom Henke hade somnat ifrån sin öl, inte så mysigt va? Så denna dagen har jag enbart tagit det lugnt och städat efter alla bravader, SKÖNT! Nu ska jag in och ta mig en dusch och sedan lägga mig och läsa.

Kanske uppdaterar senare igen,
So long,
E.K - Mamma till Alicia

Nya blogg designen på plats, :D

Blev det bra?

Datum: 2010-07-21 Tid: 15:51:45
URL: http://eekk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?