Söndag,

Hej mina älskade, kära, underbara, äckliga, förbannade, idiotiska jävla läsare.
Näe, jag har ingen anledning att vara otrevlig, men jag är inte på så speciellt bra humör just nu, samtidigt som man enbart kan se dert som något positivt. Anledningen till varför jag är på kasst humör är för att min dator just nu ligger i säkert 100 delar. Det ligger skruvar precis överallt, skärmen ligger enskilt jämte mig här på bordet, plastbitar lite här och var, moderkortet ligger på spisen (ja, det gör det faktiskt) och vems idiotiska dumma jävla idé var det att man skulle ha ett ickelöstagbart grafikkort i laptops? Den jäveln vill man ju bara strypa eller något! Snart tappar jag tålamodet fullständigt och klickar hem en ny dator istället, men jag måste även få ut alla mina grejer från min hårddisk, jävla skit! Känns meningslöst att lämna in en dator på reparation för 5000 kr när ändå risken finns för att den pajjar igen, + att man kan köpa en hellt ny dator för det priset. Hepp, nu ska jag kika runt på nätet efter lite goare & bättre datorer som inte tar sån förbannad plats som en isärskruvad skit gör! (skämt osido)




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?