Tjohoo,

Torsdagskvällen var inte så värst lyckad, men jag behåller det privata för mig själv. klockan ca 3 på natten så kom helt plötsligt vårat trådlösa internet igång, man kunde ansluta men inte bli uppkopplad till internet.

Vaknade vid halv 11 igår och snackade med E.K & farsan, och när jag väl startar datorn så ser jag att jag är ansluten till internetet utan att jag ens kopplat upp mig på det mobila, så ÄNTLIGEN så har vi vårat internet, skönt!
Farsan kom hit vid 12 och sedan åkte vi till skövde och kikade lite och senare blev det bärs och så, lyckad fredagskväll med andra ord.

Farsan åkte vid 3 idag ungefär och sedan dess har jag knappt gjort ett piss. Har typ städat och jagat kattungar som promenixar överallt, sötbollar.


Hepp, ska nog sätta mig och spela lite, ta en bärs och bara relaxa.
Ska försöka ta bilder på hårbollarna sedan med, men får se om jag uppdaterar mer idag, annars kommer bilder upp imorgon tror jag.



So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?