Torsdag,

Vaknade för några timmar sedan av att flugbetten kliade som satan. Jag tål verkligen inte flugbett, eller om det är blindingbett? Skitsamma, dom svullnar upp och blir som bowlingklot ungefär, och dom kliar och svider, isch!
Minns förra sommaren då jag fick ett bett mitt på låret, och det jävla bettet svullnade upp och blev så stort att det täckte mitt lår, inte okej!
Har dessutom fortfarande ont i min hålfot efter att ha trampat in ett häftstiftshelvete rakt in i foten och jag riktigt kände hur det krasade till i foten, uuh. Jag och min otur asså, haha.

Sitter och håller tummarna på att grannfanskapen ska åka härifrån och stanna borta i några veckor, deras unge är helt otrolig! Att vakna klockan 6 på morgonen av att ungen gapar och skriker som en idiot med ytterdörren & balkongen öppen är inte okej. Och nej, jag snackar inte spädbarn nu, utan det är en unge på kanske 10 bast. Och vem har uppe sin unge på 10 år klockan 12 halv ett på nätterna? Det är nog inte många, men grannarna har det, så den förbannade ungen sitter i köket med vidöppet fönster sent på kvällarna/nätterna och sjunger för full hals, jävla mongobarn!

Ibland hatar jag barn!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?