5 blir 4?

Idag är kattungarna 2 dygn gamla.
Alla växer & äter normalt utom 1 av dom...
Frågan är minstingen, den förstfödda kommer att klara sig? Den äter riktigt dåligt, den verkar inte veta hur man gör? & den växer knappt någonting... Tråkigt nog så tror jag inte att den stackarn kommer klara sig. :( Gucci (mamman) tar inte heller hand om den, tvättar den inte och stöter bort den från dom andra, vilket kan tyda på att det lilla livet är sjuk. Djur gör ju gärna så att dom stöter bort dom svagaste eller sjuka för att inte dom andra i kullen ska bli smittade.
Hur som helst, finns inte mkt mer man kan göra än att försöka hålla den vid liv & få den att äta.
Trött är jag, eftersom jag legat uppe sent på kvällarna & bevakat så den får i sig lite mat iaf.
Vi får väl se hur det går med den, jag kan inte göra så mkt mer iaf, tyvärr.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?