God morgon,

God förmiddag kanske passar bättre.
Har varit vaken ett bra tag nu men har inte orkat med bloggen, vilket jag typ aldrig gör längre... Eller orkar med och orkar med, jag har helt enkelt inte tid eftersom jag har massa annat att tänka på. Tatueringen håller på att läka & det kliar så in i helvete, jobbigt! Och ännuvärre är det at man inte tänker sig för när man sover, då är det lätt hänt att man vaknar av att man ligger och kliar, usch! Ny tatueringstid den 13 Juli 14:00 iaf, nice!

Fick en chock imorse när jag gick upp för att titta till kattungarna. Dom var SPÅRLÖST BORTA! Men kikade runt i lägenheten och hittade dom allihopa iaf, så katten har nog tröttnat på att hunden springer där så hon har flyttat dom.
Alla mår bra iaf, och det är ju skönt det.

Ska slänga in bilder på dom, det lovar jag, MEN jag måste bara hitta min minneskortsadapter först.


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?