Höhö,

Trodde ni att jag hade dött eller?
Näärå, jag är fullt levande, men inte mitt huvud som är segt som satan och alldeles utarbetat.
Angående min kassa uppdate: Var i skolan i måndags & kollade min mail där min samhällslärare hade kontaktat mig, informerat mig om att jag fick VG på brott & straff provet och att jag skulle göra Ideologiprovet också för att bli godkänd i kursen. Många vet nog redan hur "stora" dessa prov är, så jag skulle alltså läsa på tre kapitel & göra/läsa på 42 frågor, och jag hade enbart måndag & tisdag. Hade underlättat om jag hade slutat tidigt dom dagarna, men så är ju inte fallet, utan jag slutar ju sent på båda dagarna, så jag har helt enkelt pluggat som en jävla idiot och lyckades bli godkänd i kursen, niCe!
Sedan är min stora dator helt fucked up, så den måste formateras i g e n ! Något som har krånglat med formateringen iaf. Skitsamma, helt ovärt att skriva om.

Btw, jag ÄLSKAR vädret!

Nu väntar duschen iaf,



Take Care,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?