ÖL!

Pungspark!
Just för att jag var tvungen.
Snart ska jag nana, väntar bara på att Henke ska berätta vad fan han vill ha tatuerat eftersom han antagligen ska tatuera sig imorgon efter mig, men om han inte kommer med något motiv som jag ska rita så kan han ju glömma tatuering med, så enkelt är det. Kan han bara sluta spela gura med farsan så är det ju lugnt, men att få honom sluta med det är ungefär lika svårt som att radera just ordet pung ur mitt huvud, Fan!
Och ja, det ordet har helt enkelt bestämt sig för att flytta in i huvudet och stanna, och det är inte okej, inte någonstans!

Hepp, jag får väl helt enkelt rusa in och dra igång basen,
sedan kan ju resten hålla käft!

Och liknande detta är det,

Kass bild kanske? Tog en från google!
Får fixa en bättre imorgon på min egna eller något!
MEN! Kan ju garantera att man spelar som kung på en sådan, mickarna ligger perfekt, man drar över strängarna kanonbra och det är galet bra ljud!
(Jag äger en 24 bandad älskvärd Yamaha bas!)

So long SuCkers ;)




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?