Tålamod mina vänner...

Min uppdate suger pung för tillfället, vad beror det på tro?
Jo, att jag för det första har en helvetes massa att stå i, allting ska bli klart i skolan, slutprov i kurser, arbeten mm.
Henke har haft datorn hela helgen för att plugga på körkortet & jag "har inte fått" vara hemma. Övning ger färdighet, så han klarade teoriprovet vilket är jävla niCe!
Jag har dessutom fått avlusa ALLA mina växter... "Bara" 23 krukor, kuuuul! Men nu ska jag nog ha lyckats utrota dom jävlarna som jag dessutom gett ett och samma namn vilket inte är värt att nämna, men ett jävligt passande namn iaf, "parasiter som man fan inte blir av med", sedan får ni nog gissa lite själva.

Lördag har jag tid för tatuering, kommer bli en ganska stor jävel, men det gillas.
Vad det blir yttrar jag mig för tillfället inte om, men bild kommer när den väl är gjord.


Skriver la kanske senare,


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?