Tja,

Har inte uppdaterat idag, har inte hunnit det typ.
Har städat till och från hela dagen typ, sedan har jag gjort annat med.
En kattunge till har blivit sjuk, och det kostar mig 3000 kr minst om jag åker in med den, och då finns ändå risken att den kommer att dö, uscha! Inget roligt alls att det blir såhär, men man får hoppas på det bästa. Är den inte bättre imorgon så är det avlivning som gäller. Men det är ju inte som med den förstfödde som dog, den stötte ju både mamman och syskonen bort, som dom gör när någon i kullen är sjuk. Hur som helst, det återstår att se hur det går.

Btw, hur fan kan man lägga så mkt fokus på något så meningslöst som kungabröllopet!? Rena jävla skiten, och vad gör dom? Tar arbetarnas skattepengar för att betala skiten, inte okej någonstans!


Nu ska jag in i duschen och ENBART ta hand om mig själv med massa nice prylar som ansiktsmask, hårinpackning och massa mer.


Hörs!

PUSS




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?