Tjoo,

Vaknade för några timmar sedan och har sedan dess inte gjort så speciellt mkt.
Varit ute med hunden på en låång sväng, lika bra att passa på när solen är framme, sedan har jag typ tagit disken och plockat iordning.
Tror jag håller på att bli sjuk. Är smått snuvig och halsen börjar bråka med mig, men får väl hålla tummarna på att man slipper att bli sjuk, men OM jag blir det så är det tur i oturen eftersom jag inte får vara ute i solen för mkt med tatueringen nu när den är så ny som den är.
Ska även slänga in bilder på kattbebisarna sedan nu när dom är en vecka gamla och tjocka som satan, haha, söta små djur. :)

Hepp, nu ska jag fortsätta med det som är så förbannat kul,.. Vika tvätt >.< usch!

Hörs senare,



Take Care,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?