Underbara sol!

Idag har jag en jävla motivation kan jag ju säga,
underbart väder vilket innebär att jag ska ut och dra inlines vilket är jävligt nice.
Min kaffebryggade pajjade dessvärre igår, mindre okej faktiskt,.. Men jag ju en perkulator eller vad fan det heter, så ska väl försöka förstå mig på den ist.
Nu ska jag upp och köka frukost iaf, eller kokost som lille sötploppen AliCia säger :D
Sedan är det bara att dra igång!




So long,



Charmtroll!
Där var hon minsann inte stor,
och jag blir alltid lika full i skratt när jag ser denna bilden!

Busunge!

Och vad man har för tanke om bilden håller jag för mig själv :D
Therese

Ne gud vad söt :D

Datum: 2010-06-22 Tid: 12:46:18
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?