Uppe med tuppen,

Det kan man väl lugnt säga!
God morgon dessutom.

Gick upp klockan halv 6 imorse och gick med en gång in i duschen för att värma mig? Haha, sedan gick jag ut med hunden vid 7 och kom in för en liten stund sedan. Har gått lite mer än 2 mil på två dagar, då menar jag alltså i sträck, sedan har jag ju varit ute fler gånger på dagarna, men inte så långa rundor. Hero gillar ju det iaf, eftersom han har "sommarlov" han med och inte får arbeta på gården och komma hem oljig, lerig och stinka koskit, då behöver han längre rundor och mkt spring, lek, bus och bada i ån.

Nu sitter jag och fundilerar på vad fan jag kan hitta på,
kan ju hända att det finns något intressant på TV, men det händer ju inte allt för ofta.
Avslutar iaf detta inlägget nu.


Take Care,





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?