Wöhöh,

Inte alla dagar jag hinner med två inlägg på samma dag nu för tiden, men ligger så förbannat gött i sängen och myser med min lilla dator och ljudet av smattrande regn på fönsterbrädan, myyys. Hade nog varit ännu mysigare om Henke hade varit hemma och det inte hade varit så förbannat kallt här inne... Fönster står öppna i hela lägenheten eftersom jag besprutade (heter det så?) alla mina växter med ett jävla starkt OCH dyrt bekämpningsmedel mot ohyra,.. Var ju nästan så illa att jag & Henke gick omkring och hallucinerade här inne, men tack och lov så var det där bara en överdrift. Men nu hoppas jag iaf verkligen att jag blir av med skiten!

Sedan kan jag inte sluta undra vad det är för roligt med att jag tar hand om mina växter?
Varför är det så förvånadsvärt att jag tycker om det!?

Knäppa peååpel asså!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?