Back on track i think.

Bloggade inte ett skit igår, vilket var jävligt skönt faktiskt!
Vet inte om bloggen funkar som den ska än? Men det märker vi.
Jag är både sur, arg och irriterad, en funderande människa som jag är så har jag funderat och tänkt hela dagen i princip. Kan inte förstå vad folk vill få ut av att trakassera mig för att min mamma dog när jag var 3 år gammal? Vill dessa personer i fråga att jag ska ta åt mig och bli ledsen? Sorry, men jag är starkare än så, och ska jag vara helt ärlig så vräker man enbart ur sig såna saker för att man själv är så jävla svag. Avundsjuk för att jag inte har någon familj? Tyvärr så vet ni, lika väl som jag att jag har en familj som jag älskar och som jag är så jävla glad att jag har, för det är liksom dom som får mig att vara där jag är idag. Mina underbara bröder som alltid ställt upp för mig, och min underbara syster som jag alltid haft vid min sida vad det än har varit, och pappa, han som fostrat alla oss 4 barn ensam, banden i våran familj är så jävla starka, och det finns inte en jävel som kan klippa dom, kärleken övervinner allt, så enkelt är det, och denna "cirkel" vi är i, är obrytbar.
Och att mamma gick bort när jag var så liten är tragiskt, MEN, oavsett det, så vet jag att hon är med oss hela tiden, även om hon inte vandrar med oss här på jorden, och jag vet att hon älskar oss lika mkt som vi älskar henne.




Over and out,
Therese

Oj, samma som fortfarande håller på? :/

Där har vi ju också människor som kanske skulle växa upp.

Uscha, stackars dig och stackars mig, vi har det minsann inte lätt xD Tur att vi har ett liv och inte dör av vad de säger :)



Äntligen kom jag in på din blogg :)

Datum: 2010-03-24 Tid: 16:19:05
URL: http://itchanges.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?