Snabbare än förväntat.

Nu har jag både hunnit storstäda, dammsuga, skura & duscha, och nu har jag inte ett skit att göra, surt!
Fast iofs, ganska bra ändå, med tanke på att jag inte behöver göra ett skit till och kan gå och nana när fan jag vill, så lite bra iaf.

Hände en lite rolig sak idag faktiskt,
****** började lipa för att en person gick förbi och sa "jag hatar barn".
****** sa då till läraren att C hade kallat henne för sne, HAHA säger jag! Äääven om C hade kallat ****** för sne, så är la det ändå ingenting att ta åt sig för!? Nää, mer sne åt fölket!
Näe men allvar i saken, det blev ett jääävla liv, både på ****** som var tyken som satan när läraren stog brevid, läraren och C.
Ingenting att ta åt sig för, sedan kan man ju undra hur ****** tolkar "sne", om hon tolkar det som sur, sne, eller om hon tolkar det som sne, att man ser sne ut, går snett eller vadfan som helst, fråga mig inte, jag har ingen aning!
therese klemola

fin blogg du har , gillar din design !



kram / tezzih

Datum: 2010-03-30 Tid: 20:38:22
URL: http://tezzih.blogg.se/
fridaa

sjukt vilken fin design, har du gjort den själv eller fått hjälp ? :)

Datum: 2010-03-30 Tid: 20:40:48
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?