Uppe med tuppen!

Snart ska vi dra iväg till badhuset, det är nice.
Ska fixa fram lite frukost nu och sedan packa lite smått.
Är trött som aset eftersom jag inte sovit alls mycket inatt, låg uppe och kollade mysteriet på greve holm, haha, alltid lika bra iaf.

Katten har fått för sig att hon ska hoppa från balkongen dessutom (tror jag kan ha skrivit det förut?) Jag trodde iaf först att hon ramlade ner, men så var det inte, utan igår senast, så såg jag med egna ögon hur hon lätt som en plätt skuttade ner. Förvånar mig inte om det blir kattungar snart asså :O Men då får man ju hoppas att dom små oxå får skeppistassar! :)


Nog om det,
nu ska jag fixa och greja lite innan vi ska åka,
by the way så har jag fortfarande svinont i halsen, vilket är mindre okej,
men men, hörs senare,


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?