Back on track!

Jani, vad ska man säga?
Tillbaka är jag ju iaf efter att ha varit off från bloggen sedan i fredags.
Hur som helst, denna dagen hade jag planer på rehabilitering, MEN likfärbannat så är jag på bärsen igen, mums! Fast jag förtjänar det ändå eftersom jag har hållt igång verkligen hela dagen med tvätt, städ, matlagning, rökning och sånt.

Hur har helgen sett ut?
I fredags köpte Henke ett flak med nya cider, för testens skull typ. Ingen av oss dricker det vanligtvis, Yääk! Men sedan blev han trött vid 11 eller något och skulle dessutom upp tidigt dagen efter så jag satt kvar vid datorn helt själv och snackade i tele och drack upp typ alla cider :O Blir la lätt så eftersom skiten är som att dricka vanlig dryck typ.
Igår drog vi på grillfest ganska sent, typ vid 9 tiden på kvällen, lyckades dra i oss ett helt flak till >.<. Kom inte hem innan 3 inatt och blev väckt vid halv 10 av en bråkig Henke som höll fast mig, tog mitt täcke, kittla mig och allt möjligt, så jag vaknade la till ganska fort och låg och kolla på simpsons, och aj aj vilken kass humor jag har dagen efter, låg och garvade som en idiot till avsnitt som jag sett mååånga gånger förut haha.


Hepp, fan för dessa långa inlägg,
nu ska jag inte sitta här och glo! Men back on track är jag iaf förhoppningsvis.


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?