Botten är NÅDD!

Kan inte vissa jävla personer bara låta mig vara ifred?
Hur fan orkar vissa personer lägga sådan förbannat äcklig energi på skit och ingenting?

Åker jag iväg, så är du i röven på mig, & är jag hemma, så gör du allt för att hitta minsta jävla fel för att ha någonting att klaga på! Du betéer dig som en 12-åring! Och som Henke själv säger, så har du varit sån här i hela ditt jävla liv!
Du är enbart avundsjuk, den saken är för jävla klart!
Du har ju för fan inga vänner, tro fan att du måste göra allt för att jag ska komma hem.
Jag ORKAR INTE MED DIG!!

Hur fan orkar du gå hemma och grina hela jävla dagarna? Se någonting positivt i livet, eller häng dig eller något. Du tror att du är så jävla högt upp, men du ligger UNDER botten i allas ögon. Vi skiter i dig, du har ingen talan!

Ta dina förbannade ord och kör upp dom lååångt upp i röven så du spyr upp skiten!

Vi tycker inte om dig! & vi vill inte ha med dig att göra,
så inse det någon jävla gång.

Du är ju både kokt, körd & rullad i skit!!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?