Förklaringar...

Angående mitt extrema humör jag haft dom senaste dagarna. Tänkte att jag gör en så bra förklaring som möjligt här ist för att svara alla enskilt.

(kommer kalla personerna A, B & C osv, bokstäverna har inget med riktiga namn att göra)

Det är nämligen såhär, i fredags var vi på 25års fest, jag snackade med person A som undrade över en sak, jag förklarade hur läget var, sedan kommer person B, och person A ber mig berätta samma skit igen, vilket jag gör, då ber person A person B att berätta vad den har hört, då har alltså person C hittat på massa skit om mig som inte stämmer över huvud taget, så jag blir sur och säger vad jag tycker om person C, vilket jag faktiskt sagt öga mot öga förut till person C. Dagen efter så säger jag till C att jag är sur på *****, men fick aldrig möjligheten att prata med *****, vilket resulterade i att person B hade berättat för C att jag var sur för påhitten och skitsnacket.

På söndagen ringer Henkes tele, och när han väl lagt på så säger han att person C hade sagt att det är *** som borde vara arg på mig för att det är jag som snackat skit, jag ville veta vem det var som hade påstått det, så Henke ringe till person B och frågade om *** visste något, men det gjorde *** verkligen inte. Jag skickar då iväg ett sms till C och frågar vad fan problemet är, med påföljd av att C ringer upp och berättar att person B har sagt att jag har snackat skit ("*** som inget visste"), jag förklarar läget, berättar vad jag sagt och betonar att, "Detta har jag sagt till dig face to face, så vad är det som är skitsnack egentligen?" C svarar och håller med, och säger oxå att det där som C hade sagt inte alls stämde, utan att det var person A & B som hade missuppfattat allting, och jag säger då det, jag vet inte längre vad jag ska tro, men jag tänker inte lägga mer energi på det, vill dom gå runt och hitta på och snacka skit fram och tillbaka och inte stå för vad dom säger, så är det upp till dom, det är inte lönt att snacka om det eftersom ingen vågar stå för vad dom sagt. Jag vet iaf vad jag sagt & gjort och ser ingen anledning till att neka, men som sagt så har det aldrig varit något skitsnack från min sida, för skitsnack är det om jag går bakom ryggen, men det jag sagt har jag sagt till personen i fråga och *** vet mycket väl vad jag tycker!

Rörigt som satan, men nu vet ni som undrar iaf, (om ni orkar läsa dvs)




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?