Hatisk!

Jag var hatisk hela dagen igår, och det känns fortfarande inte bra, men nykter & ickebakis är jag iaf och det tackar jag väl för.
Vaknade sent inatt av att Henke hade somnat med en öl, som lyckligtvis hade vällt ut och runnit ut i håret på mig och på alla kuddar, uuh, så det stank sunkig alkolist i hela sovrummet men jag orkade inte göra någonting åt det, suckade och vände mig och letade reda på en torr kudde i mörkret, så nu är väl tanken på att jag ska in i duschen och bli anständig.
Sedan är det tvätt och städ som gäller innan Damien kommer.



So long,
Victoria ♥

sv. åh tack så mkt! :D



hoppas du får en mysig dag=)

Datum: 2010-05-16 Tid: 14:09:50
URL: http://natdhasis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?