Helgen del 2.

Vaknade som sagt upp i badrummet & mådde definitivt inte bra, somnade om på madrassen och blev senare runt ett tiden väckt av Faster. Gick upp och drack kaffe och så, åkte iväg en sväng för att handla & hälsa på Kristian och Sofia. Åkte hem igen och var på bärsen igen. Gjorde oss iordning och gick vidare till en 30 års fest en bit bort, massa röj, men hade åtminstone med mig måttan, till viss del iaf. Kommer inte ihåg när vi kom hem, men sent var det. Henke & Tobbe blev kvar på festen iaf, vilket jag inte ens minns haha, Henke hade deckat på ett golv & Tobias hade inte ens gått och lagt sig.
Jag slapp bakruset, och det tackar jag gudarna för, men Henke därimot har inte mått bra alls idag, men det är rätt åt honom, =D

Idag körde käre Faster & hennes gubbe hem oss, vi var la hemma vid kanske 12 eller något, kommer in i lägenheten som är sviiinkall, wtf, tänkte jag. Gick in och fick se att balkongdörren var vidöppen, slarviga jag asså!

Nog om det,
idag har det inte hänt alls mkt, Henke har typ sovit & jag har glott i datorn och duschat och städat och allt sånt där varagligt, inget läsvärt iaf.

Ska sätta mig med Älskling &  Damien nu och spela lite Wii,


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?