Höhö,

Klockan är snart halv ett och jag är fortfarande inte trött.
Duschade nyss och sitter nu och gör inte ett piss.

Har inte så mkt att skriva, så kan ju lika gärna ta upp den där saken som jag egentligen skulle tagit upp härom dagen:

Kolla egentligen vad killar har förändrats med åren,
förut var killar "arbetsmyror", skitiga sådana, men nu i dagsläget så är det allt fler som väljer program som media, samhäll och annat, okej, det kanske inte är dumma linjer så sett, och killar ska väl ha lika mkt rätt som tjejer att välja deras utbildning och framtid, MEN, felet är att dessa killar som går dessa program är så förbannat feminina, och ska jag vara helt ärlig så har jag nog minst dubbelt så mkt skit under naglarna än vad dom har, haha!
Dom ska ha perfekta kläder, håret ska vara perfekt och en del sminkar sig till och med med brunkräm, Och vart FAN är deras muskler? Förstår inte vad ni tjejer ser hos dessa killar? Jag själv skulle nog aldrig kunna vara tillsammans med en sån. Men sedan är det ju dessutom upp till var och en vad man har för stil/smak, men att till och med äldre personer säger saker som "Vad FAN ser ni tjejer hos dagens killar? Dom verkar ju födda i fel kropp! Inte är dom riktiga män iaf"
Fast sedan ska man ju aldrig vara säker heller, eftersom rätt som det är så får man antagligen höra:
"Det är väl inte så konstigt eftersom han är bög?" För det har ju oxå blivit vanligare och vanligare med åren, uhh!

Kan dessutom garantera er att detta inlägget hade blivit fan så mkt bättre om inte tiden var så sen, för som det är nu så hänger inte min hjärna riktigt med, men ett inlägg blev det ju iaf, haha!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?