Lite mer skit om mig,

FRÅGOR

Ditt fullständiga namn: JessiCa Therese Hansson
En hemlighet du nu tänker berätta: Nej?
Två vänner du älskar: Mina vänner betyder mer än att bara älska dom, & dom vet vilka dom är!
Någonting du vill ändra i världen: Samhället & Miljön!
En dag du alltid kommer minnas: 31 Januari 1994.

Någonting du ser fram emot: Sommaren. (Y)
En vän som vet mer om dig, än någon annan: Friiidooo! <3
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Familj (inkl. Nära vänner) Henke, <3

ÄRLIGHET

Har du rökt: Jaoo.
Har du sagt hora till en lärare: Jao... Har väl aldrig varit en ängel.
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nope,
Tar du droger: Ja, varje dag! Vad vore livet utan det!?


<3
Har du svikit någon: Inte medvetet.
Har du tänkt tanken att mörda någon: Haha nej, bara för att jag inte är helt normal så är jag inte (!!) Labil!

FRAMTID

Vill du ha barn:
Yes, har redan svarat på det förut.
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Går där, & mina betyg är förjävla niCe! ;)

Hade jag orkat så hade jag gärna tagit bild på mina betyg jag har sedan halva tvåan, men får ta och göra det när hela terminen är slut och betygen är satta ist ;)


Finns det någonting du vill göra innan döden: Allt!
Är det någonting du absolut vill undvika: Kanske vill, men knappt ingenting går att undvika i dagens läge.


KÄRLEK

Tar du kärleken på allvar: Definitivt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa, beror la på.
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: Of course,
Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två vara gifta och ha barn: Jag är inte nöjd innan jag & Henke har både körkort, bästa bilarna, gifta, barn & ett stooooort hus! ;) Eheheh... (A)
Är du singel: Aaaldrig!
Vill du vara tillsammans med någon: Of course, har min bästaste! <3

RÄDSLA

Känner du att någon/några går för långt ibland: Uhm... Jao! För ofta.
Har du känt att någon förföljer dig: Jorå.
Har du blivit överfallen någon gång: Jo, det har väl hänt.
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Näe, inte längre. Tar dagen som den kommer.
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Gör det säkert. Careface!?
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: Varför skulle jag? Folk får uppfatta hur dom vill, lika väl som dom får tro på vad fan dom vill.


LYCKA

En enda fråga
Är du lycklig: Sålänge jag får vakna upp med min älskling så är jag lycklig. Samt att veta vilken underbar familj jag har, där inblandat alla nära vänner. <3


Jag blickar framåt,
Jag söker framtiden och inte det förflutna.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?