Oj hoppsan,

Har missat att skriva mer än morgoninlägget såg jag nu, men ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort så mkt annat än att plugga, vilket på sätt och vis suger, eftersom jag suttit en jävla massa timmar med skiten och ändå inte är klar med alla frågor. Hur som helst så kan jag en hel del nu, och det är ju alltid det som är viktigast.
Tänkte ta resten av kvällen till att läsa i böckerna och bli en extra grad klokare, tror jag?
Imorgon är sista dagen i skolan, för på fredag är jag ledig, laaaam vecka!
Ledig måndag, 3 timmars verkstad tisdag, ledig onsdag, slö dag torsdag, ledig fredag, jo, ibland önskar man nog att veckorna jämt skulle se ut så, men ack vad uttråkad jag hade blivit.



So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?