Oj! Vad jag känner mig bra!

Oavsett mitt pissiga humör så har jag iaf kommit fram till några saker, och det är att det nog inte finns en enda jävel som kan köra över mig! Snacka skit om mig, go for it, jag bryr mig inte! Dra era lögner, gööör det för guds skull, huvudsaken är att jag själv känner hur jävla ärlig jag är! Falska vänner, lämna mig, jag lovar att jag kommer älska er mer då.
Jag har lärt mig att filtrera mina vänner ganska jävla bra, och just detta fick mig helt plötsligt på jävligt bra humör. Att bara veta att jag klarar mig bättre utan dom.
Och dom som känner att dom inte vill vara min vän, leave me, eller gör vad fan ni vill!

Jag har en framtid att sträva efter, men vad fan har ni?
Eeeheeh, n a d a !


Fuck Off! ;)


Kan även i detta inlägg passa på att tacka alla som finns i min omgivning,
Johanna, Farsan, E.K, Ande, Matte, Frida A, Zizzi, Henke älskling & Mååånga fler, och jag antar, eller hoppas på att ni vet vilka ni är! Biiig <3 på det asså!







Jävla snygg är jag dessutom, oooh!
Haha!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?