Skitväder!

Jävligt tråkigt!
Såg ju faktiskt ut som att det skulle bli bra väder imorse klockan 6 typ, men ack vad fel jag hade!
Kallt och jävligt och regnar som fan, inte okej!
Micke & damien kom hit innan, sedan drog Micke & Jag och Damien gick till affären och handlade kaffe, en viktig del av mitt liv, sedan skulle Damien med bussen vid 2, så efter det har jag bara städat & tvättat.

Om en liten, liten, liiiten stund kommer älskling hem, så ska jag, Henke & Zizzi dra och hämta hundarna för att sedan åka hem hit och dricka kaffe och spela x-box... Fast frågan är om man kan säga x-box? Eftersom det är super nintendo & 8-bits nintendo emulatorer vi spelar på x-boxen hehe. Men men, skitsamma, ingen idé att spekulera, för det är ju trots allt en x-box vi spelar på.
Äsch! Ointressant.

Nu ska jag ut och röka,



So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?