Söndag.

Och ingen uppdate i bloggen på hela helgen, sket jag i det eller? Yes!
Hela denna helgen har varit galen, CRAZY!
I fredags åkte jag hem efter skolan, fixade, grejade, gjorde mig iordning och allt sånt, sedan kom Älskling hem & vi gick ut till bussen för att sedan ta tåget i falköping mot skövde, där min käre faster hämtade upp oss, väl framme hos henne så tog vi oss en varsin bärs. En bärs blev två bärs blev tio bärs ungefär, sedan vet jag inte hur mkt vi drack, för mkt!

Kvällen slutade med att min kusin Tobias fick för sig att vi skulle bada i sjön klockan väldigt sent, vilket vi gjorde. Jag, Henke & Tobbe var det som badade, och fyhelvete vad kallt! När vi väl kom hem igen så var jag så kall så Faster hällde upp ett varmt bad till mig, jag satt i badet & Henke låg brevid på golvet & deckade, strax därpå deckade jag oxå, I BADKARET! Har nog aldrig sovit så obekvämt haha. Henke väckte mig iaf vid 10 tiden på morgonen igen, och bara att ta sig ur det förbannade badkaret var ju förjävligt, usch vad bakis jag var! Sedan gick vi in i "vårat sovrum" & trängdes på en liten madrass, men bättre än inget iaf!

För att inläggen inte ska bli så förbannat långa så fortsätter jag senare,
men nu har jag skrivit om fredagens bravader iaf, lördagen kommer sen.


So long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?