Tjalala!

Kom hem för ett tag sedan & har precis städat klart i köket. Ska väl snart fortsätta med resten av lägenheten, efter det ska jag skruva isär min x-box & rengöra laser och blåsa ur allt damm och skit som dessa maskiner gärna suger i sig. När det väl är gjort så ska jag dessutom fixa "mina" (min brors egentligen som är på tok för stora men förjävla goa att åka i) inlines så jag kan dra ut och börja åka igen, vilket känns förjävla nice faktiskt.
Det är väl det som står på planeringen för dagen än sålänge, sedan ska jag börja kolla igenom alla mina filmer som jag hittae igår, niiiCe!
Har varit arg ett bra tag över att alla mina filmer är borta, men igår hittade jag två stora spindlar med alla mina filmer, underbart!

Och för er som är såpass dumma och tror att jag är sjuk i huvudet som skriver att jag hittade två stora spindlar med mina filmer, så kallas dessa svarta saker man får med om man köper bränningsskivor för spindlar.

Nog tjatat, ska fortsätta med pill nu, hörs sedan!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?