Tjo, tja, tja!

Kom hem för ett tag sedan, väntar på att min gos ska komma hem.
Uttråkad och jävlig dessutom, jobbigt!
Jobbigare blir det imorgon då jag kommer få köra ett antal mil med moppen eftersom den säljs imorgon, samtidigt som det är jävligt gött att få den såld, det gick lättare än vad jag trodde iaf hehe.
Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på, men funderar på att dra in till stan och handla lite kläder när jag ändå är "där", men det får jag se hur det bliir med det.


Fixa kaffe nu, mer skrivande senare,
Har dessutom en jävligt "kul" sak att ta upp, inte kul så sett, utan mer som en åsikt eller vad man nu ska kalla det, min syn på vissa saker kan man säga, men det får jag ta senare för nu orkas inte det.




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?