Tur att jag glädjer så många!

Tänk att jag förgyllde livet för en stackars krake idag, jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt :)
Får väl se när nästa gång blir av, imorgon? Nästa vecka? Nästa månad? Det vet man aldrig, och ibland kanske det är tur det med. Hoppas dessutom att ni förstår hur ironisk jag faktiskt är!

Imorgon ska jag upp tidigt, oavsett om jag är ledig, för jag ska plugga järnet hade jag tänkt eftersom det är prov som gäller på torsdag, och då gäller det att ligga i. När det provet väl är gjort, då gäller det att plugga järnet för samhällskunskapen ist. Mkt att göra i slutet, även om det samtidigt är lamt.

Nu ska jag torka håret,
och så passar jag även på att säga god natt.


Hörs imorgon,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?