Lite skit om mig,

Hur bor du: Lägenhet & Hus.

Brukar du komma i tid:
För det mesta, om jag inte är för trött.

Hur lång är du:
165 cm kort.

Kan du laga mat:
Jag är bäst på att laga mat! ;)

Vad jobbar/pluggar du med:
Industri. Går in tredje året efter sommaren.

Vad har du på dig just nu:
Jeans & linne, underkläder är väl ändå självklart att jag har.

Har du någon fobi:
Jaoo, vidriga kryp och falska människor.

Hade du en bra kväll igår:
Måndag kväll, hmm, spenderades i garaget men var helt OK.

Vilket är ditt senaste inköp:
Mina äckligt snygga stövlar!


Din favoritdryck på morgonen:
Kaffe, like aaalways.

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
CSN.

Vad hade du sönder senast:
Ett glas när jag diskade,.. Oflyt!

Vem snackade du med senast:
Damien.

Varm favoritdricka:
Kaffe, (kaffenarkoman)!

Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Pepsi Max of course.

När gjorde du senast något riktigt dumt:
Förrförra helgen då jag deckade i badkaret, inte såå bra va?

Saknar du någon just nu:
Njäe.

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Eeh... Beror på dagar och humör, vissa dagar räcker med minsta
snesteg så blir jag galen, andra dagar skrattar jag bara åt det.

Någon jag stör mig på:
Finns en hel del!

Senaste person du kramade:
Älskling, <3

Senaste person du ringde:
Kära Papsi!

Senaste person som ringde dig:
Älskling, <3

Vill du ha barn:
Jaoo, när jag har fast anställning, jobbat minst ett år, stadig ekonomi & körkort, det är ett måste
innan man skaffar barn.

Längtar du till din nästa födelsedag:
Näe, 18 var kul att fylla, då hände en hel del i livet, men 20,.. Den enda
förändringen är att jag får handla på systemet.

Har du rakat dina ben någon gång:
Nää... Verkligen INTE! Ööh... Vem har inte det?

Är du sugen på något nu:
Näe, faktiskt inte.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Uhm... Håller mig till 99, eftersom 100 är dödlig dos! Näe
men allvarligt så kan jag dricka uppåt 20 koppar om dagen, UTAN överdrift!


Använder du hudkräm:
Yes, alltid efter duschen, me like!


Attraheras du av män med skägg:
Attraheras? Haha, njaa, alltså, det spelar ingen roll. Men det ska ju
definitivt inte vara flera cm långt :O Haha!

Micro-pop eller poppa själv:
Micro, OLW smörpopcorn, Yammie!

Röstade du i det senaste valet:
Nej. Men i år ska jag jävlarimej göra det!

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Självklart, I Love It!

Vilken låt lyssnade du senast på:
The broken man and the dawn - Volbeat, <3

Har någon annan sovit i din säng inatt:
Ja, eller, min och min, våran.

Vad tycker du är äckligt:
Falska människor, skitsnack, & "Människor", som jag hellre kallar monster.


Har du pengar på mobilen:
Yes, Always!





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?